Dr. Suzan Obagi’nin Cilt Sağlığıyla İlgili Sizi Şaşırtacak ”Yapın” ve ”Yapmayın” Önerileri

Ünlü dermatolog Dr. Suzan Obagi Pittsburgh, Pensilvanya’da olmasaydı büyük ihtimalle Los Angeles veya New York’ta ünlü yüzleri güzelleştiriyor olacaktı.

Dr. Suzan Obagi’nin iğne ve lazer kullanmakta eşsiz yeteneği hastalarını en güzel hallerine dönüştürüyor. Kadınlara doğal ve genç görünüm kazandırmakta Tanrı vergisi hüner ve yeteneği hiç şüphesiz ki akademik başarısına bağlı. Pittsburgh Üniversitesi Hastanesi Dermatoloji ve Plastik Cerrahi alanlarında Doçent olan Dr. Suzan Obagi Amerikan Plastik Cerrahi Akademisi’nin de yeni başkanıdır.

Dr. Obagi kendisi de bir kadın olarak kadınların ne aradığını ve yaş alma sürecinde ne hissettiklerini çok iyi biliyor.” Ben de onlarla beraber yaş alıyorum.” diyor. ” Bir çok aşamada onlarla iyi iletişim kurabiliyorum çünkü ben de aynı şeyleri yaşıyorum. Neredeyse önerdiğim her tedaviyi kendime de uyguladım veya denedim.” diye açıklıyor.

Doktorlar veya hastalar ipleri ele alamadığında dolgu ve işlemlerde ölçüyü kaçırma durumu olabilir. Dr. Obagi bu duruma düşmemek için yüzünüzün kontrolünü ele geçirmenizi ister.

Courtney Cox dolgu yaptırmayı bıraktığını çünkü fazla dolgudan artık doğal görünümünü kaybederek bir yabancıya dönüşmeye başladığını fark ettiğini söyledi. Eminim ki, Courtney Dr. Suzan Obagi’ye gitmiş olsaydı bu noktaya asla gelmeyecekti.

Dr. Obagi cildinizi sıkı, kendinizi iyi hissetmeniz için ”Yapın” ve ”Yapmayın” önerileri listesini sunuyor.

Sigarayı içmeyin. Hepimiz sağlık ve hijyen açısından sigaranın ne kadar kötü olduğunu biliyoruz ama bunun yanı sıra sigara içmek erken kırışmaya da sebep olur.

Sakız Çiğnemeyin. Sakız çiğneme hareketini tekrar etmek ağız kenarlarını aşağıya çeker ve aşağı çeken kasları güçlendirir, ağız çevrenizdeki çizgileri daha da kötüleştirir.

Pipet kullanmayın. Dudaklarınızı gereksiz yere buruşturmaktan kaçının. Bu hareket dudaklar ve ağız çevresindeki kırışıkları arttırır.

Cildinize Dokunmayın ve Yolmayın. Elleriniz kir taşır; kiri, toz ve yağı ellerinizden yüzünüze taşımak cilt kusurlarına yol açar.

Aşırı Alkolden Kaçının. Aşırı alkol tüketmek sağlığınız için iyi değildir, sizi yaşlandırır ve nem kaybına yol açar. Alkol alıyorsanız nemli kalmak için bol su için.

Her gün Güneş Koruyucu Kullanın. Evet ‘her gün’ demek istiyor. Zararlı UV ışınları her mevsim ve tüm yıl çalışır. Daha iyi bir UV ışını koruması için içeride ve dışarıda çinko oksit yada titanyum dioksit içeren mineralli bir güneş koruyucu seçmek kimyasal bazlı bir güneş koruyucudan daha iyidir.

Gülerken 32 dişinizi de gösterin. Gülerken inci parlaklığındaki dişlerinizi saklamak çatık kaş çizgilerimizi destekleyen kasları güçlendirir. Kırışıkları önlemek için kocaman gülümseyin.

Bolca Su İçin. Su şişeniz her zaman elinizde olsun ve gün boyu onu birçok kez yeniden doldurun. Eğer sabah kahvesinin yada akşam bir bardak şarabın keyfini çıkarıyorsanız bunu bol suyla telafi etmeyi unutmayın.

Günde 8 saat Uyuyun. Hayat çok koşturmacalı ama  bu uykunuzdan feragat etmek demek değildir.Vücut fonksiyonlarımızın düzenli çalışması için uyku şarttır. ‘Güzellik uykusu’ diye boşa dememişler.

 

 

Translate »